Dia Mundial dels Drets Humans

En motiu del Dia Internacional dels Drets Humans tota la comunitat educativa s’ha mobilitzat i ha fet un treball sobre el sentit d’aquesta commemoració en les diferents etapes escolars.
A Educació Infantil s’ha treballat a través de la cançó ” El món seria més feliç” i del conte “El rei bo”.
A Primària s’han visualitzat vídeos i s’han plasmat posteriorment en cartolines les frases, paraules, imatges que pels alumnes, representen els drets humans i se n’ha fet finalment una reflexió.
A Primària i a Secundària s’ha escoltat la cançó “Imagine”, de John Lenon mentre es llegia un text sobre el significat del dia dels Drets Humans i el seu origen.
Per altra banda, alumnes de 2n i 3r d’ESO i també de batxillerat han construït una cadena amb anelles de paper on cada una d’elles hi havia escrites paraules que feien referència als Drets Humans.
Alguns alumnes de Primària han expressat de la següent manera com entenen ells aquest esdeveniment:
El dissabte 10 de desembre va ser el Dia Internacional dels Drets Humans i a l’Escola el vam celebrar el dimecres anterior i dilluns posterior. Totes les classes vam fer uns cartells amb diferents drets humans, alguns dels drets que vam posar van ser: “Tothom hauria de tenir casa”, “Tothom hauria de tenir dret a menjar”, “Dret a tenir roba”, “Dret a tenir aigua”, entre d’altres.
Nosaltres creiem que tothom ha de tenir drets humans bàsics, però sabem que no sempre és així. Per altra banda, ens hauríem de posar en el lloc de les persones que no gaudeixen d’aquests drets.
Som conscients de les diferències que hi ha entre algunes persones i hem de lluitar par a que tothom tingui els mateixos drets.


Comentaris

Entrades populars